Lezing van Robbert van Til is afgelast!

Zoals u vast al wel had gedacht is de lezing van maandag 16 november wederom afgelast.
Helaas zitten we nog steeds in een gezondheidscrisis en ook is de horeca gesloten.

In overleg met Robbert van Til zullen we de lezing "De parels en trots van kwekerij Bandus" doorschuiven naar volgend jaar!

Daarmee staat er voor dit jaar niets meer op ons programma.
We hebben elkaar al lang niet meer gezien, laten we hopen dat dat ergens volgend jaar wel weer kan!

Blijf allen gezond!

Enquête

Beste leden van Groei & Bloei Doetinchem en omstreken,

Zoals je in het ledenblad hebt kunnen zien hebben we een enquête geplaatst om bij onze leden eens te informeren hoe je tegen het e.e.a. aankijkt en of je ook wensen hebt omtrent activiteiten die wij dan graag zouden willen weten en waar mogelijk proberen te organiseren.

Wij vragen aan jullie, willen jullie even een kwartiertje tijd nemen om onze enquête in te vullen.
We stellen dat zeer op prijs!

De enquête kan digitaal op de website www.doetinchem.groei.nl ingevuld worden en ook kun je de enquête uit het ledenblad uitknippen en opsturen naar onze secretaris, Agnes Heilijgers, Boesmate 18, 7006 CV  Doetinchem.

Dit is alleen voor leden!

Alvast veel dank voor het invullen.

Digitaal bloemschikken

Doordat onze bloemschikcursussen niet fysiek kunnen plaatsvinden, sturen de docenten van onze 15 bloemschikgroepen in dit najaar regelmatig in een mailtje een voorbeeldbloemstuk met een beschrijving naar de cursisten van hun groep.

De cursisten gaan dan thuis, alleen (soms ook samen met een andere cursist) het bloemstuk maken met hun eigen materialen. Ons verzoek was dan om foto's van de bloemstukken naar ons te mailen, zodat wij die dan weer op onze website www.doetinchem.groei.nl kunnen zetten.
Zo houden we toch met elkaar wat bloemschik-contact met elkaar.

We hebben al meerdere foto's van verschillende groepen binnen gekregen en we hopen er nog veel te krijgen deze en ook volgende maand.

Wil je ze bekijken, klik dan hier op digitaal bloemschikken.............