Bloemschikcursussen

Als de zomer weer voorbij is, starten onze bloemschikcursussen weer.

Onze bloemschikcursussen zijn in Angerlo - Didam - Doetinchem - Zelhem - Varsselder - Hummelo - Silvolde - Wehl
De meeste groepen zijn op een avond, meestal éénmaal in de maand.
In Doetinchem hebben we ook een groep op dinsdagmiddag en in Angerlo op woensdagmiddag.

Dus als je zin hebt om ook eens een seizoen mee te doen, dan is dit je kans!
Het is geweldig leuk om mooie bloemstukken te maken en daar dan in je huis van te genieten.
Je leert bepaalde technieken en ook leer je welke bloemen en blad je uit je eigen tuin of uit de natuur kunt gebruiken.

De meeste bloemschikcursussen bestaan uit 10 lessen, sommige groepen hebben 9 of 8 lessen..
De cursusavonden vinden plaats vanaf september t/m april/mei.
De lesavonden duren maximaal 2 uur.
De kosten zijn op basis van 10 lessen, voor leden van Groei & Bloei € 85,- en voor niet-leden zijn de kosten € 115,- .
Als de cursus uit 9 of 8 lessen bestaat is het cursus bedrag uiteraard lager.
Iedere cursist zorgt zelf voor de materialen die nodig zijn voor het bloemstuk en je kunt dus ook de materialen kiezen die je zelf mooi vindt.
En je brengt zelf ook een snoeischaartje en een mesje mee.
Ook handig is een beetje kleingeld voor een kop koffie of thee.

Wil je meer weten, dan kun je contact opnemen met onze algehele bloemschikcoördinator, Janke Kuiper, mailadres janke.gb.doetinchem@gmail.com of bel/app naar 06-51679170

OPROEP!!

Onze afdeling organiseert zo'n 12 bloemschikgroepen in en rondom Doetinchem.
Een paar bloemschikdocenten hebben, na soms wel 20 jaar lesgeven aan hun groep, om verschillende redenen moeten besluiten er mee te stoppen.
Onze afdeling Doetinchem en omstreken is op zoek naar nieuwe docenten voor een aantal bloemschikgroepen in en rondom Doetinchem.
Lijkt het je leuk om vanaf september éénmaal in de maand (meestal in de avond) aan een groep les te geven en de cursisten bepaalde technieken te leren en natuurlijk iedereen met een mooi bloemstuk naar huis te laten gaan, neem dan contact met ons op.
Onze bloemschikcoordinator, Janke Kuiper, kijkt uit naar je telefoontje, appje of mailtje............

Janke Kuiper, telefoon 06-51679170 mailadres janke.gb.doetinchem(at)gmail.com

Hieronder vind je informatie over onze groepen en wie daar de coördinator is.
Je kiest de plaats waar je voorkeur naar uit gaat en dan neem je contact op met de desbetreffende coördinator.

We hebben voor de verschillende groepen coördinatoren (vrijwilligers), die voor onze vereniging de groepen organiseren. Hieronder kun je zien bij welke coördinator je moet zijn voor de groep van je keuze.

PlaatsCoördinatorTelefoonnummerE-mail

Zelhem: dinsdagavond
Hummelo: dinsdagavond
Silvolde: dinsdagavond