Open Tuindagen in 2024

Ook dit jaar gaan we weer Open Tuindagen organiseren in onze regio!
En natuurlijk zijn we op zoek naar tuineigenaren die dit jaar mee willen doen en hun tuinhekje open zetten voor bezoekers.

Dus heb je een tuin met bijvoorbeeld bloeiende bloembollen, stinzenplanten of vroegbloeiende vaste planten en bloeiende bomen en struiken en lijkt het je leuk om op zondag 21 april mee te doen met de Open Tuindag, dan zijn wij op zoek naar jou!

Of heb je een tuin met bijvoorbeeld Allium's, met in juni bloeiende vaste planten zoals bijvoorbeeld soorten Salvia's, Pioenrozen, rozen, bloeiende bomen en struiken zoals Hortensia's of andere bloemen en heb je zin om mee te doen in het Nationale Open Tuinenweekend van 15 en 16 juni 2024, dan zijn we op zoek naar jou!

En misschien is je tuin in de nazomer mooi met bijvoorbeeld bloeiende dahlia's, wuivende grassen , bloeiende Monarda's, mooie Phloxen of Zonnehoed of andere bloemen en vind je het leuk om op zondag 1 september mee te doen aan de Open Tuindag , dan zijn wij op zoek naar jou!

Ook zijn we op zoek naar één of meerdere moestuinen of misschien een volkstuinvereniging die mee zou willen doen met een paar leden.

Aanmelden om mee te doen op één of meerdere Open Tuindagen, 21 april, 15/16 juni en 1 september, kun je doen met een mailtje naar Janke Kuiper, mailadres janke.gb.doetinchem(at)gmail.com  Je mag op één dag meedoen of op meerdere momenten.

En natuurlijk zien we graag tuinen die mogelijk niet eerder mee hebben gedaan, maar ook tuineigenaren en tuinen die al eerder hebben meegedaan zijn welkom,
Voor meer informatie en vragen kun je ook mailen naar eerder genoemd mailadres of bellen of appen naar Janke, 06-51 67 91 70

Wij kijken uit naar de aanmeldingen en hebben zin om er weer gezellige dagen van te maken.

Het tuinteam, Chantal Liesveld, Jopie Pera, Joseph Helmink, Hans Evertzen en Janke Kuiper