Doetinchem

Plantenfestijn op 8 en 9 juni bij Bloemenpark Appeltern

Bloemenpark Appeltern organiseert op 8 en 9 juni 2024 een geweldig plantenfestijn met als thema "Kleurrijk Tuinfeest".

Met 30 topkwekers, een noviteitenborder, een plantendokter en nog veel meer kan je er tercht voor het nieuwste op het gebied van tuinplanten.
Ook Groei & Bloei is aanwezig met uitleg over het tienpuntenplan voor duurzaam tuinieren en meerdere bloemschikactiviteiten.

Leden van Groei & Bloei krijgen op die dagen een extra korting! Groei & Bloei is partner bij de organisatie van het festijn.
In de Groei & Bloei-tuin op Appeltern, waar o.a. het tiny house van de Floriade 2022 in staat, vind je vertegenwoordigers van Groei & Bloei die uitleg geven over het tienpuntenplan voor duurzaam tuinieren.

Leden ontvangen een presentje in  de tuin!
Mooie korting voor Groei & Bloei leden!
De normale entree is € 18,95
Leden van Groei & Bloei mogen op vertoon van hun ledenpas + actieticket naar binnen voor slechts € 8,50 (max.2 personen per ledenpas)

Kijk hiervoor op www.groei.nl   en klik dan op Kleurrijk Tuinfeest bij Bloemenpark Appeltern