"Natuur in Oost Nederland" door natuurfotograaf Michiel Schaap

Fotograferen in Oost Nederland heeft voor mij als natuurfotograaf het grote voordeel dat je de keuze hebt te fotograferen in verschillende landschaptypen met de bijbehorende flora en fauna.

Beekdalen, kampen- en essenlandschappen, heidevelden, landgoederen, natte en droge boscomplexen en natuurlijk de uiterwaarden langs Nederlandse mooiste rivier in de IJssel.

Hier is Michiel Schaap aan het woord en graag laat Michiel jullie op deze avond een compilatie zien van de geweldige variatie in flora en fauna die Oost Nederland rijk is.

Algemene soorten, maar ook zeker minder voorkomende soorten in de flora en fauna, zullen de revue passeren.
Daarnaast zullen deze beelden worden afgewisseld met prachtige sfeerbeelden van het geweldige landschap van Oost Nederland.

Deze avond wil je niet missen!

Datum: maandagavond 22 januari 2024
Locatie: Kerkelijk centrum de Wingerd, de Bongerd 4 in Doetinchem