E-mailadressen

Ook onze vereniging doet veel digitaal en via sociale media.

Jullie, de leden van onze vereniging, ontvangen ons ledenblad "Natuurlijk Nieuws" per post, maar wij versturen maandelijks ook een nieuwsbrief via de mail. Vooral om je even te attenderen/herinneren aan de eerstvolgende activiteit.
We hebben van heel veel leden een mailadres, we hebben veel leden ook gebeld.
Ook hebben we van een deel van onze leden geen mailadres!

Alsje onze digitale, maandelijkse nieuwsbrief nog niet ontvangt zit je niet in ons mailbestand of zit je met een verkeerd of verouderd mailadres in ons bestand.

NB. Ook niet-leden kunnen zich abonneren op de Nieuwsflits.

Wilt je ons je mailadres doorgeven, zodat wij je ook via de nieuwsbrief van informatie over activiteiten op de hoogte kunnen houden. Je mailadres wordt alleen daarvoor gebruikt en verder wordt er niets mee gedaan.

Je kunt je op deze website aanmelden voor onze nieuwsbrief door hier te klikken........

Je kunt ook je mailadres doorgeven door een mailtje te sturen naar info@doetinchem.groei.nl of een van de bestuurs-leden te mailen of te bellen.

Wij hopen op veel reacties en veel mailadressen!!