Het waren geslaagde Open Tuindagen in 2023!

We begonnen met een Open Tuindag op zondag 23 april!
We hadden 5 tuinen in Didam (Loil), Zelhem, Hengelo en Doetinchem. Tuinen waar op die dag de kleuren van de bloeiende bloembollen en stinzenplanten je tegemoet kwam. Het weer was ook goed en heel veel mensen hebben genoten van deze mooie dag!

Daarna hadden we op 4 juni opnieuw een Open Tuindag!
Toen lag het accent op op tuinen met prachtige zomerbloeiers en hadden we weer 4 andere tuinen in Zelhem en Doetinchem.
Het weer was ook op die dag prima om de fiets te pakken en de tuinen te bezoeken.

We sloten af met zondag 10 september met 5 tuinen in Hengelo, Zelhem enDoetinchem.
Ook toen hadden we mooie tuinen met grassen en dahlia's. Later bleek dat de 10e de warmste dag van september is geweest.

Heel veel dank aan alle tuineigenaren van de tuinen die open waren op onze Open Tuindagen. Fijn dat jullie hebben mee gedaan, we hebben begrepen dat ook jullie er van hebben genoten

En graag bedanken we ook ons tuinteam, bestaande uit Jopie Pera, Chantal Liesveld, Joseph Helmink, Hans Evertzen en Janke Kuiper voor de organisatie van de Open Tuindagen.
Het is ook altijd weer een (leuke) klus om te kijken wanneer en met welke tuinen ze de dagen gaan organiseren.

OPROEP!

Mochten er onder onze leden nog tuineigenaren zitten die ook graag mee willen doen, we zijn natuurlijk ook altijd weer op zoek naar andere tuinen.
Voor informatie en/of aanmelden kun je terecht bij een van de eerder genoemde tuinteam-leden of stuur een mailtje naar opentuinen.gb.doetinchem@gmail.com

En tot volgend jaar met de Open Tuindagen!